Forum Makina
Forum Makina
HABER MERKEZİ

Seçimlerinizi yaparak tüm haberlerimize ulaşabilirsiniz.

HABER ABONELİĞİ

Sektördeki gelişmeler, yeni ürünler ve aktivitelerle ilgili olarak bizden düzenli bilgilendirme mailleri almak için
abone olunuz.

HABERLERİMİZ
2016
İş Makinası - Liebherr, makinelerin üretim kayıplarını SSH kalitesiyle minimize etmeyi hedefliyor
Liebherr, makinelerin üretim kayıplarını SSH kalitesiyle minimize etmeyi hedefliyor

Liebherr marka hafriyat makinelerine yönelik İstanbul ve Ankara’da kendi organizasyonlarıyla SSH hizmeti veren Liebherr Makine Tic. Servis Ltd. Şti.’nin, bu 2 bölge dışında Türkiye genelinde 22 adet bayilik ve yetkili servisleri bulunuyor. Bu servislerle birlikte hafriyat sektöründe çalışan makinelere en kısa sürede servis hizmeti sağlamak amaçlanıyor.

Sorunların kısa sürede çözülmesi, müşterilere yansıyan SSH maliyetlerini düşürürken makinelerin üretim kayıpları da önlenebiliyor. Firmanın yine İstanbul ve Ankara merkezli olmak üzere 2 adet yedek parça stok deposu bulunuyor. Yedek parça bulunabilirlik oranının ise yüzde 86 olduğu belirtiliyor. SSH ağında müşterilere sağlanan hizmetler sürekli takip ediliyor. Teknik sorunlar analizi, servis mühendisleri tarafından yapılarak servislere iletiliyor. Müşteri memnuniyeti sorgulama anketi, arıza bildirim ve bitiş süreleri analizi, yedek parça temin süreleri analizi gibi performans göstergeleriyle stok güncelleştirme ve parça bulunabilirlik oranı kontrol ediliyor.

Makinelerdeki teknolojik yenilikler, sorunların yerinde tespitini sağlıyor

Liebherr, SSH yapılanmasını Lidat uydu takip sistemleriyle güçlendirerek makinelerin bulunduğu konumu, yakıt tüketimini, arıza kodlarını, yükte ve rölantideki çalışma saatlerini ve yakıt tankındaki yakıt miktarını gibi konuları müşterilerinin hizmetine sunuyor. Makinelerdeki kontrol sisteminin teknolojiye paralel olarak geliştiğini belirten Liebherr Makine Servis ve Eğitim Müdürü Kaya Öztürk, bilgisayar aracılığıyla Liebherr’in kendi sistemi olan Sculi ile makinelere bağlanılarak arızaların tespit edildiğini ve noktasal çözümlemeler yapıldığını ifade etti. Öztürk, “Yetkili servislerimize periyodik olarak eğitimler düzenliyoruz. Makinelerdeki teknolojik gelişmeler doğrultusunda yetkili servislerin ihtiyaçları olabilecek servis aletlerini sağlıyoruz. Müşterilerimizin teknik kadrolarına çeşitli eğitimler veriyoruz.” diyerek SSH konusundaki gelişimlerine de değindi.

Haber, Türkiye'nin İş Makinesi Servisleri dosyası içinde yayımlanmıştır...                                                                         Forum Makina - Nisan 2016

Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina