Forum Makina
Forum Makina
HABER MERKEZİ

Seçimlerinizi yaparak tüm haberlerimize ulaşabilirsiniz.

HABER ABONELİĞİ

Sektördeki gelişmeler, yeni ürünler ve aktivitelerle ilgili olarak bizden düzenli bilgilendirme mailleri almak için
abone olunuz.

HABERLERİMİZ
2016
İş Makinası - Temsa İş Makinaları'nda kapsamlı ve bütüncül satış sonrası hizmet anlayışı
Temsa İş Makinaları'nda kapsamlı ve bütüncül satış sonrası hizmet anlayışı

Temsa İş Makinaları, başta amiral gemisi Komatsu olmak Dieci, Terex Finlay, OMG ve Hartl marka iş makineleri ve ekipmanlarının satış ve satış sonrası hizmetlerini sağlıyor.

Tam müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla bütüncül bir hizmet anlayışı ile hareket edildiği belirtilen firmanın satış sonrası hizmetlerde ‘servis, ürün destek hizmetleri, yedek parça, eğitim ve üretim’ olmak üzere 5 ana faaliyet alanı bulunuyor. Türkiye genelindeki yaygın 39 yetkili servise ek olarak Ankara ve İstanbul Teknik Merkezleri ile toplam 41 noktada servis operasyonu sağlanıyor. 200’ü eğitimli teknisyen olmak üzere toplam 600 SSH personeli ve yaklaşık 200 araç ile müşterilere hizmet veriliyor.

Temsa İş Makinaları SSH Müdürü Mustafa Bakır

Hızlı sorun çözümü ve yedek parça tedariki

Temsa İş Makinaları SSH Müdürü Mustafa Bakır, Türkiye genelinde ortalama arıza müdahale ve sorun çözme sürelerinin bir günün altında olduğunu ve sipariş edilen her 100 parçadan yaklaşık 95’ ini stoklarından aynı gün içerisinde temin edebildiklerini belirterek bu konudaki iddialarını ifade etti. Firmanın Gebze’deki İstanbul Teknik Merkezinde bulunan modern yedek parça deposundan, satışı yapılmakta olan tüm ürünler için yüksek bulunabilirlik oranıyla yedek parça stok ve sevkiyatı gerçekleştiriliyor.

Üretim birimi, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına göre başta kova olmak üzere her türlü ataşman tasarım ve üretimini gerçekleştiriyor. Çok farklı sektörlerde çalışan müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını tek elden sağlamak amacı ile hareket eden Temsa İş Makinaları, ürün portföyünü sürekli geliştiriyor. Örneğin talep eden müşteriler için SKF Otomatik Yağlama Sistemlerinin satışı ve montajı Temsa tarafından yapılıyor. Dünyadaki yeni trendleri yakından takip eden firma, Komatsu eksantrik riper gibi birçok yeni ürün ve inovatif makina ataşmanı ile fark yaratmayı hedefliyor.

 

Ürün destek hizmetleri ile daha yüksek performans

Komtrax uydu takip sistemi, Komcare bakım anlaşmaları ve Komplus uzatılmış garanti sistemi ise ürün destek hizmetleri kapsamında müşterilere, makinelerini gerçek performanslarında kullanabilmeleri için sunuluyor. Mustafa Bakır, Komtrax uydu takip sistemine verdikleri önemi şu sözleriyle ifade etti: “Komtrax’ın sağlamış olduğu veriler, müşterilerimize iş verimliliklerini ölçme ve takip etme olanağı sunmaktadır. Bunun yanı sıra, müşterilerimizin sahada yaşadıkları problemlere müdahale amacıyla yola çıkan servis ekiplerimiz, Komtrax uydu takip sistemi aracılığı ile daha yola çıkmadan makine ile ilgili geçmişe dönük tüm verileri inceleyebilmekte ve operatörlerle kurdukları iletişim sayesinde arıza tespiti konusunda son derece başarılı olabilmekteler. Bu sayede çözüm için gerekli ekipman ve yedek parçanın temini konusunda da son derece hızlı aksiyon alabilmekteler.”

Makinaların en iyi performansı vermesi için tasarlanan orijinal yedek parçalar kullanılarak uzman kişiler tarafından yapılan bakımların makinaların revizyon ihtiyaçları da ötelendiğini belirten Mustafa Bakır, “Makine bakımı sadece yağ ve filtre değişimi değildir. Her bakımda makinanın genel olarak gözden geçirilmesi hayati önem taşıyor. Tüm bu işlemlerin akıllarda soru işareti bırakmayacak şekilde sunulduğu, Komcare adını verdiğimiz bakım anlaşmalarımızı müşterilerimize şiddetle tavsiye ediyoruz” dedi.

Düzenli şantiye ziyaretleri ve müşteri geri bildirimleri

Firma olarak satış sonrası hizmetleri müşteri memnuniyetinin en önemli kriterlerinden biri olarak gördüklerini ve bu nedenle hizmet kalitesini üst seviyede tutmak için çalıştıklarını belirten Mustafa Bakır, bu amaçla düzenli şantiye ziyaretleri yaparak müşterilerine yakın oldukları kaydetti.

Bakır, makina teslimatından sonra müşteriyle ilk görüşmeyi arıza veya bir şikâyet oluşunca yapmak yerine, makine çalışırken operatörle görüşerek duyulan memnuniyeti ölçtüklerini, tespit edilen eksiklikleri birlikte gidermeye çalıştıklarını ifade etti. Çözümün bazen bir operatör eğitimi, bazense Komtrax uydu takip sisteminden alınan sonuçların birlikte yorumlanması olabildiğini sözlerine ekledi.

Müşteri geri bildirimlerine büyük önem verdiklerini, bunları hızla değerlendirerek hızla aksiyon aldıklarını ve sonrasında müşterilerini yeniden arayarak memnuniyetlerini ölçtüklerini ifade eden Mustafa Bakır, “Sektörde de çokça söylendiği gibi ilk makinayı satış, sonrakileri ise satış sonrası hizmetler satmaktadır. Temsa İş Makinaları olarak bu bilinç ile hareket ederek müşterilerimize en üst seviyede memnuniyet yaratmaya yönelik her türlü desteği vermek için çalışmaktayız. Belli bir standardı sağlamak ve sürdürmek ancak eğitimle mümkün olabilir. Yetkili servislerimizin teknik personelleri, teknik merkezlerimizin çalışanları, merkez ve sahadaki teknik kadromuz ve müşterilerimizin operatörleri de dâhil olmak üzere çok yoğun ve ciddi bir eğitim sistemine sahibiz. Müşterilerimizin operatörleri için sağladığımız eğitimlerle sektörümüzün bu önemli ihtiyacına da katkı sağlamaya çalışıyoruz” dedi.

Haber, Türkiye'nin İş Makinesi Servisleri dosyası içinde yayımlanmıştır...                                                                         Forum Makina - Nisan 2016

Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina