Yenilenen Terex TA300 ile daha yüksek yakıt verimliliği |
|
ZF’nin yeni EP320 model şanzımanı ile yenilenen Terex’in 30 ton kapasiteli TA300 model belden kırma kamyon, yüzde 5 daha fazla yakıt verimliliği ile birlikte daha yüksek performans, üretkenlik ve operatör konforu vadediyor.
8 ileri 4 geri vitesli yeni şanzıman, önceki 6 ileri 3 geri vitesli şanzımana kıyasla kesintisiz ve daha yumuşak vites geçişleri sağlayarak operatör konforunu artırıyor. Standart olarak sunulan bağımsız ön süspansiyon ile en zorlu çalışma koşullarında dahi daha iyi sürüş konforu, mükemmel çekiş kontrolü ve üretkenlik sağlanıyor. 50’den 55 km/s ’e yükselen azami hız ile iş çevirim süresi kısaltılarak ton başına üretim maliyetleri azaltılıyor. Manuel kullanım özellikli otomatik şanzıman, dahili hidrolik retarder ve uzunlamasına etkili hidrolik diferansiyel kilidi gibi özellikler de yeni TA300’ün daha güvenli ve üretken olması kadar yakıt ve Adblue tüketiminin azaltılmasını da mümkün kılıyor.
Yenilenen TA300 Ağustos ayından itibaren ve öncelikle Avrupa ve Kuzey Amerika gibi emisyon standartlarının yüksek olduğu bölgelerden başlayarak pazara sunulacak.