
Acarlar Makine’de SSH hedefi, hızlı müdahale ve hızlı çözüm |
|
2003 yılında kurulan Acarlar Makine, sadece uzmanlık alanı olan personel yükseltici platformlar konusunda hizmet veriyor. Firma, başta Haulotte olmak üzere Avrupa’nın CE ve EN 280 standartlarına uygun olarak üretilen Omme Lift, Teupen, Ruthmann ve Uni Cranes markalarının Türkiye ve Türki Cumhuriyetlerdeki satış ve satış sonrası hizmetlerini sağlıyor.
Genel merkezi İstanbul Orhanlı’da bulunan Acarlar Makine bünyesinde, kiralama firması ve yetkili servisi Acr Platform’un Ankara, Bursa, İzmir ve İstanbul Avrupa Yakası’nda bulunan şubeleriyle birlikte toplam 41 kişilik bir SSH ekibi bulunuyor. Teknisyen kadrosu 23 kişiden oluşuyor. Firma, toplam değeri 1 milyon Avroyu aşan güçlü yedek parça stoku ve 14 adet gezici servis aracıyla ülke genelinde 7/24 servis hizmeti sağlıyor.
Acarlar Makine Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Faik Tekin
Acarlar Makine Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Faik Tekin, müşteri odaklı olarak kendini sürekli yenileyen ve geliştiren bir satış sonrası hizmet anlayışıyla çalıştıklarını belirterek, “Satış sonrası hizmetlerde önemli olan hızlı müdahale ve hızlı çözümdür. Hızlı müdahale için geniş bir kadroya; hızlı çözüm içinse kaliteli ve tecrübeli bir ekibe, ülke çapına yayılmış bir servis ağına, geniş yedek parça stokuna ve makine parkına ihtiyacınız var” diyor. Bir platform firması için oldukça geniş olan yedek parça stoku sayesinde çoğu parçada 1 gün içerisinde teslimat yapılabiliyor.
Gelişen teknolojiye uyum çalışmaları
Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Acarlar Makine, kendi bünyesinde bir online sistem için hazırlıklarını sürdürüyor. Bu sistem ile müşterilerin kendi makinelerini SSH anlamında takip edebilmesi, makineleri için servis talebinde bulunabilmesi, makinelerin arıza ve bakım geçmişini, mevcut arızalı bir makine olması halinde güncel durumunu ve müdahale süresini, müdahalede yapılan işlemleri, vb. tüm faaliyetleri yönetebilmesi hedefleniyor.
Haulotte’un yeni çevrimiçi bilgi sistemi üzerinden bütün teknik dokümanlara ulaşmak ve yeni gelişmelerden anında haberdar olmak mümkün oluyor. ‘Haulotte Diag’ yazılımı makinelerin arıza tespitini kolaylaştırırken, şirket bünyesinde hazırlanan ‘ACR Teknik’ programı ve tüm SSH süreçlerinin yönetildiği ‘Mikro’ bilgisayar programı ile daha hızlı çözüm sunulması hedefleniyor.

Doğru bakım ve doğru kullanım hassasiyeti
Müşterilerine sunduğu düzenli bakım anlaşmaları ile bakımsızlıktan kaynaklanan arızalarının önüne geçen ve makinelerin ömrünü uzatan Acarlar Makine; bilinçsiz kullanımın yol açabileceği arıza ve iş güvenliği risklerini azaltmak amacıyla operatör eğitimlerine büyük önem veriyor. Uluslararası Platform Federasyonu IPAF’ın Türkiye’deki yetkili eğitim merkezi olan Acr Platform’un (Rent&Rise) eğitim departmanı ile profesyonel operatör eğitimleri sunuluyor.
Şirket içi teknik eğitimlerin olmazsa olmazları olduğunu belirten Faik Tekin, “Bu eğitimleri, Türkiye’de platform kiralama sektörüne yön veren ve iş ortağımız olarak gördüğümüz kiralama firmalarının kendi personelleri için de organize edeceğiz. Kiralama firmalarına yönelik olarak bu yıl başlattığımız yedek parça kampanyalarımızın da oldukça ilgi gördüğünü söylemeliyim. Kampanyalarımız her ay farklı ürün grupları ve farklı yedek parçalarla sürecek” dedi.

Haber, Türkiye'nin İş Makinesi Servisleri dosyası içinde yayımlanmıştır... Forum Makina - Nisan 2016