Forum Makina
Forum Makina
HABER MERKEZİ

Seçimlerinizi yaparak tüm haberlerimize ulaşabilirsiniz.

HABER ABONELİĞİ

Sektördeki gelişmeler, yeni ürünler ve aktivitelerle ilgili olarak bizden düzenli bilgilendirme mailleri almak için
abone olunuz.

HABERLERİMİZ
2016
İş Makinası - Hidromek insana, teknolojiye ve müşteri memnuniyetine yatırım yapıyor
Hidromek insana, teknolojiye ve müşteri memnuniyetine yatırım yapıyor

Her geçen gün ürün çeşitliliğini arttıran Hidromek, satış sonrası hizmetler alanındaki yatırımlarını da geliştirerek sürdürüyor. Firma, Türkiye genelindeki müşterilerine İstanbul Avrupa, İstanbul Anadolu, Bursa, İzmir, Adana (Tarsus), Ankara, Trabzon, Erzurum ve Elazığ illerinde olmak üzere 9 Hidromek Servis Merkezi, 133 personel ve 63 adet servis aracıyla hizmet veriyor.

Ayrıca ülke çapındaki 57 yetkili servis bünyesinde çalışan 560 personel ve 139 adet servis aracı ile hizmet kapsamı daha da genişletiliyor. Türkiye’de her noktaya en uzak servis mesafesinin hâlihazırda azami 130 kilometre olduğu belirtiliyor.

Kapanan her iş emri için memnuniyet sorgulaması

Hidromek, SSH hizmetlerindeki performans ölçümleri için çeşitli yöntemler kullanıyor. Hizmet alan müşteriler için memnuniyet anketleri yapılıyor; haftalık aylık kontroller ile parça bulunabilirliği, çağrı merkezine gelen taleplerin karşılanma süreleri, arıza ve servis taleplerinin karşılanma süreleri gibi kritik konular düzenli olarak ölçülerek takip ediliyor.

Merkez ve 7 bölgedeki stoklarda hazır bulundurulan 20 bin çeşit yedek parça, müşterilere en hızlı şekilde ulaştırılabilmesi amacıyla kritik stok kontrolleri yapılarak yönetiliyor. Verilen yedek parça siparişlerinin yüzde 95,6’sı aynı gün içerisinde karşılanabiliyor. Bulunmayan bir acil parça için gerekirse fabrika montaj hattı stokları geçici bir kaynak olarak çözüm sağlıyor.

Servis hizmetlerinde gelen her servis talebine azami 24 saat içerisinde cevap verilmesi ve arızanın hızlı bir şekilde çözülmesi hedefleniyor. Serviste kapanan her iş emrinden sonra çağrı merkezi müşterileri telefonla arayarak memnuniyet sorgulaması yapıyor.

Satılan her makine için ücretsiz operatör eğitimi

Hidromek’in Ankara’daki eğitim merkezinde, yeni satılan her makina operatörüne konaklama ve yemek giderleri Hidromek tarafından karşılanmak üzere ücretsiz teorik ve pratik operatör eğitimi veriliyor. Gerektiğinde şantiyelerde de verilen bu eğitimlerle makinalarını daha verimli şekilde kullanabilmesi amaçlanıyor. Hidromek makinelerde bulunan Smartlink uydu takip sistemi üzerinden gerekse servis gerekse müşteriler, makinelerin günlük ve aylık kullanım raporları, yakıt sarfiyatları, coğrafi konum bilgileri, arıza kayıtları ve uyarılar gibi birçok bilgiye internet üzerinden ulaşabiliyor.

Sunulan avantajlı periyodik bakım anlaşmaları kapsamında yapılan bakımlar esnasında alınan yağ ve yakıt numuneleri ile olası sorunlar büyümeden erken arıza teşhisi yapılabiliyor. Tüm Hidromek makinelerinde bulunan elektronik arıza uyarı sistemleri, servis teknisyenlerinin işini hızlandırıyor. Mobil cihazlarla donatılan dış servis personelleri, sahada karşılaştıkları teşhisi zor sorunları merkezle hızlı şekilde paylaşarak problemleri daha kolay çözebiliyor. Bilişim teknolojilerine ciddi yatırımlar yapan Hidromek, kullandığı SAP programına entegre birçok program ile hem yüksek iş verimliliği hem de yüksek müşteri memnuniyeti hedefliyor.

“Her şeyden önce makinemize güveniyoruz”

Satış sonrası hizmetlerde yüksek hizmet standardı ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlayabilmek için en önemli kaynağın ‘kalifiye işgücü’ olduğunu vurgulayan Hidromek SSH Müdürü Tamer Develioğlu, “Gerek birlikte çalışacağımız yetkili servisleri gerekse kendi bünyemizdeki teknisyenlerimizi bu bilinçle seçiyor; düzenli eğitim programları ve saha uygulamalarıyla bilgi ve tecrübe düzeylerini arttırmaya çalışıyoruz. Eğitim bizim için çok önemli ve önceliklidir. Eğitim departmanımız yıl boyu sürekli teknisyenler, müşteriler, operatörler ve satıcılar için eğitimler düzenlemektedir. Burada çalışan personelimizin eğitimi için de yurtdışında yapılan ihtisas eğitimlerine katılımlarını sağlamaktayız” dedi.

Tamer Develioğlu sözlerini şöyle tamamladı: “En önemli kaynağımız olan insana, doğru planlanmış modern servis ve yedek parça tesislerine, bu tesislerde işimizi doğru yapabilmek için gereken eğitime, araç gereç ve takımlara yatırım yapıyoruz. Ve her şeyden önce makinamıza güveniyoruz.”

Haber, Türkiye'nin İş Makinesi Servisleri dosyası içinde yayımlanmıştır...                                                                         Forum Makina - Nisan 2016

Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina