
Renault Trucks’tan C ve K inşaat serisine karınca vitesli şanzıman |
|
Renault Trucks, C ve K serisi için ekstra yavaş karınca vitese sahip robotize şanzıman Optidriver Xtended’i ürün gamına eklediğini duyurdu. Bu özelliğin zorlu koşullarda çalışan müşterilerin C ve K serisi kamyonlarda ek olarak bir veya iki adet ekstra düşük hızdaki karınca vitesi kullanmasına olanak sağladığı belirtildi.
Renault Trucks’ın C ve K inşaat serisi araçların artık robotize ve ekstra düşük karınca vitesli şanzıman olan Optidriver Xtended donanımı ile sunulacağı, bu özellik ile müşterilerin ihtiyaçlarına göre, birinci vitesin üzerine yerleştirilecek bir veya iki adet ek vites seçebileceği ifade edildi. Bu özellik ile kullanıcılar araçlarını oldukça yavaş hızlarda (0.7 ve 2km/s arasında) tamamen güvenli ve hassas bir şekilde kullanabilecek.
.jpg)
Optidriver Xtended’in kamyonların zorlu sürüş koşullarında kullanım konforunu ve manevra kabiliyetini artırmasının yanı sıra dik tepelerde ve tam yüklü durumlarda aracın ivme kazanmasını kolaylaştırdığı, şanzıman debriyaja daha az baskı yüklendiği ve aşınma süresini uzattığı için müşterilerin işletme maliyetlerini de azalttığı belirtildi.
.jpg)
13 vitesli yavaş versiyon (Over Drive*) inşaat ve ağır inşaat sektörü, 80 tonu aşan ağır taşımacılık işleri ve süpürme makinaları gibi sabit, yavaş hareket gerektiren uygulamalarda faaliyet gösteren müşteriler için tavsiye edildi. 14 vitesli ekstra yavaş versiyon (Direct Drive ve Over Drive*) ise sadece taş ocağı, maden, orman, petrol ve gaz sahaları gibi uygulamaların zorlu ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış dört çeker araçlar için mevcut bulunuyor.
* Direct Drive: son vites 1.00 oranlı ve Over Drive: son vites0.79 oranlı