Forum Makina
Forum Makina
HABER MERKEZİ

Seçimlerinizi yaparak tüm haberlerimize ulaşabilirsiniz.

HABER ABONELİĞİ

Sektördeki gelişmeler, yeni ürünler ve aktivitelerle ilgili olarak bizden düzenli bilgilendirme mailleri almak için
abone olunuz.

HABERLERİMİZ
2016
İş Makinası - TSM Global’den merkezle saha arasında koordineli çalışan SSH organizasyonu
TSM Global’den merkezle saha arasında koordineli çalışan SSH organizasyonu

TSM GLOBAL, temsilcisi olduğu Sumitomo ekskavatör ve finişerler, Ammann yol ve asfalt silindirleri ve el kompaktörleri, Hyster forkliftleri, Yanmar mini ekskavatörleri, Iteco kaldırma platformları ve Utilev forkliftleri için tüm yedek parça servis hizmetlerini sağlıyor. Bunlara ilâve olarak MTG GET sistemleri ve Arbor madeni yağ ürünleriyle sarf malzemelerde çözüm üretiyor.

TSM GLOBAL’in başta İstanbul Anadolu ve Avrupa yakası olmak üzere Ankara, İzmir, Adana’da bölge müdürlükleri, Diyarbakır ve Bursa’da ise satış ofisleri bulunuyor. Firmanın iş ve istif makineleri olarak ayrım yaptığı servis ağının sayısının toplamda 40 olduğu belirtiliyor. 100’ün üzerinde gezici servis aracının bulunduğu satış sonrası hizmetler ağında, yaklaşık 300’ün üzerinde personel görev yapıyor. Yedek parça stok yönetimi anlamında etkin bir teknolojik altyapı ve stok takip sistemi kullanan TSM GLOBAL, yüksek parça bulunurluk oranı ve hızlı parça sevkiyat sistemiyle zamanında parça teslimi yapıyor.

TSM Global Teknik Destek ve Servisler Müdürü Umut Avşar

TSM GLOBAL, servis ve yedek parça konularında hizmet değerlendirme çalışmaları yapıyor ve sunulan hizmet kalitesini düzenli periyotlarla ölçüyor. Ölçülen tüm bu KPI sonuçları, 3 aylık süreçlerde yapılan satış sonrası hizmetler değerlendirme toplantılarında değerlendirilerek aksiyon planları oluşturuluyor. Servis cevap süresi, arıza çözümüne kadar geçen ortalama süre gibi pek çok ölçüm kriterleri, uluslararası standartlar ve müşterilerden gelen geri dönüşler de göz önünde bulundurularak belirleniyor.

Ürün gamında bulunan tüm makineler için uydu takip telemetri hizmeti sunan firma, müşterilerin ekstra talepleri olması durumunda ise telemetri sistemine özellikler ekleyerek kapsamı genişletiyor. Yapılan bakım anlaşmaları neticesinde bakımlarda alınan veriler ve telemetri sisteminden çekilen raporlar harmanlanarak müşterilere belli periyotlarda kullanım raporları sunuluyor. Bu raporlarda makinenin ne kadar yakıt tükettiği, yürüdüğü, ne kadar hidrolik sisteminin çalıştığı, ne kadar kırıcı kullandığı, ne kadar bekleme yaptığına kadar birçok detaylı veriyi görmek mümkün oluyor. Aynı zamanda çıkan sonuçlara göre mühendislerin vermiş olduğu öneriler ve uyarılar da bu rapora ek bir rapor olarak sunuluyor.

Mobil teknoloji sayesinde sahada merkeze canlı bağlantı yapılabiliyor

TSM GLOBAL’in gelişen iletişim teknolojiklerini en iyi şekilde kullandığını ifade eden Teknik Destek ve Servisler Müdürü Umut Avşar, gerektiğinde uzak bağlantı metotlarıyla merkez teknik destek ve hatta üretici fabrika teknik ekibine canlı bağlantılar yapılabildiğini söyledi. Avşar, “Mobil teknoloji sayesinde servis ekibimiz sahada yazılım yükleyebilmekte veya ileri düzey inceleme için data kaydı yapabilmektedir. Artık eğitim modüllerimizin birçoğu web ortamından istenildiği zaman ulaşılabilir hale geldi. Tüm teknik ekibimiz, kendilerine verilen programlar doğrultusunda bu eğitimleri istedikleri zaman istedikleri yerden tamamlayabilmekte ve hatta sahada sorun çözmede bu eğitim modüllerinde bulunan bilgileri kullanabilmektedir.” ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin her bölgesinde yetkili bayi yapılanmasını tamamladıklarını dile getiren Umut Avşar, servislerin gelişimi ve belirlemiş oldukları standartlara uyması noktasında eğitim ve denetimlerin sürekli olarak yapıldığına vurgu yaptı. TSM GLOBAL’in bünyesinde bulunan markaların SSH departmanlarıyla dünya genelinde uygulanan standartlarla ilgili yakın iş birliği yaptıklarını belirten Avşar, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Bayi standartlarımız oluşturularak tüm bayilerimizin bu standartlara göre gelişimi uzman satış sonrası hizmetler ekibimiz tarafından yakından takip edilmekte ve yıllık olarak gelişim raporları oluşturulmaktadır. Bayilerimizin teknik ekiplerinin gelişimi tarafımızdan takip edilmekte ve her birisi için gelişim dosyası tutulmaktadır. Eğitim projeksiyonumuz çerçevesinde ilk yaptığımız, merkezi bir sınav düzenleyerek tüm bayi teknik ekibinin bilgi düzeyini ölçmek olmuştur. Alınan sonuçlara göre Türkiye’deki bayilerimizin teknik personeli için kişiye özel bir eğitim programı oluşturulmuştur. Hazırlanan bu eğitim programı çerçevesinde periyodik eğitimler sürdürülmekte ve ölçümlenmektedir. Bu eğitim programları, İstanbul Kartal’daki eğitim merkezimizde yaptığımız eğitimlerin yanı sıra ek olarak alışılmışın dışında “Bayiye Özel Eğitim Programı”, “Teknisyene Özel Eğitim Programı”, “Web Tabanlı Eğitim Programı”, “Saha Uygulamalı Eğitim Programı” ile “Uzaktan Eğitim Programları” modülleri kullanılarak yapılmakta olan online ve yüz yüze eğitimleri içermektedir.”

Haber, Türkiye'nin İş Makinesi Servisleri dosyası içinde yayımlanmıştır...                                                                         Forum Makina - Nisan 2016

Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina
Forum Makina